20 December 2011

IT ROO CAFE, JLN DHOBI, JB

Salam semua!!!!

Kali ni aku nak review satu cafe yang best kat Jalan Dhobi, JB..bagi yang memang stay dala radius JB ni aku rase mesti dah familiar dengan Jalan Dhobi..dan aku rase mesti gak ramai yang dah tau pasal IT ROO CAFE..so malam tadi aku dengan mikael membawa perut yang kosong dalam keadaan hujan menerjah cafe ni..lokasi cafe ni tak susah..berada di lot tepi dan berhadapan dengan The Scandalist ..

Cafe ni menyediakan makanan-makanan barat..makanan cina dan juga tempatan..tapi apa yang killer kat cafe ni adalah ChikenChop die..korang boleh pilih nak sos black pepper atau pun sos mushroom..aku pilih sos mushroom malam tu sebab sos black pepper aku rase macam dah biase sangat..

 ChickenChop die memang SUPERBBBB..berbaloi dengan harga die..aku tak tipu..korang boleh datang try sendiri..then deco cafe ni pun sangat santai dengan konsep yang simple ala-ala retro dengan old photo and poster hanging on the wall...memang santai ar lepak kat cafe ni walaupun cafe ni takde la besar sangat..hilang stresss keje weiii..


...redah hujan untuk sampai ke cafe ni..berbaloi..

mushroom souce pilihan aku dan black pepper souce pilihan mikael..
THE BEST CHICKENCHOP IN TOWN..


p/s/s : kepada yg berkenaan..lepas ni kita terjah Restorant Sekinchan Ikan Bakar pulakk..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...