26 November 2011

Yunalis Zarai "OK"

Hye guys..ok update aku yang sebelum ni aku ada cite pasal kontroversi mengenai kemenangan lagu Penakut sebagai Lagu Terbaik AIM18 kan..memang aku mempertikaikan kredibiliti pihak AIM dalam masalah yang timbul ni..nahhh ni surat penjelasan mengenai isu penarikan kemenangan lagu Penakut sebagai lagu terbaik AIM18 daripada juruaudit yang dipertanggungjawabkan untuk menilai dah memilih lagu terbaik AIM18..



korang pun boleh google sendiri untuk tau lebih detail mengenai jawapan yang diberikan oleh pihak penganjur..bagi aku jawapan yang diorang bagi semacam klise..tapi dah macam tradisi pulakkan dalam industri seni di Malaysia ni kalau mana-mana acara anugerah mesti ada kontroversi yang menyusul..pathetic!!!!



p/s : aku tetap berasa ada konspirasi disebalik apa yang berlaku..sebab selepas 2minggu baru timbul isu ni..hurmmmmm..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...