27 November 2011

PHOTOGRAPHY : FAIQ & FAMILY OUTING

Lebih kurang 2 minggu lepas aku telah menyempurnakan tugasan untuk mengambil gambar anak kepada seorang kawan aku yang berusia 8 bulan di Taman Merdeka Johor Bahru..mengambil gambar kanak-kanak memang menyeronokkan tetapi ia lebih sukar dari mengambil gambar orang dewasa kerana kita susah nak suruh mereka memberikan pose2 yang kita nak selain kita tidak dapat menjangka emosi kanak2 ni..sekejap ok sekejap meragam..so kerjasama dari parents memang sangat2 diperlukan untuk memastikan anak mereka berasa selesa sepanjang sesi tu berjalan..so kat bawah ni aku share antara gambar-gambar yang aku dapat masa photoshoot ari tu..







p/s : Mohd Faiq Bin Hairizan berjaya membuat aku kepenatan masa photoshoot aritu..pengalaman yang best..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...