19 April 2011

You Guys Should Watch This!!





Salam to all readers..entry pendek je untuk kali ni..lately ni aku memang banyak membaca artikel-artikel yang berkaitan dengan Illuminati dan Freemasonry..aku memang dah ada niat nak wat entry pasal Illuminati tapi disebabkan material belum cukup dan aku pun tersangat busy dengan kerja aku sekarang ni so aku simpan dulu entry tu dulu yee..dan hari ni secara kebetulan aku terjumpa video ni kat fb kawan aku..so aku nak share dengan korang tentang sesuatu yang mungkin sedang berlaku dalam dunia sekarang ni..tengok video ni dengan hati yang terbuka..aku tak suruh korang percaya atau menafikan semua ni..cuma sedikit sebanyak mungkin ia dapat menyedarkan kita semua tentang apa yang sedang berlaku disekeliling kita..


p/s : kalau korang nak share tentang ni aku amat menggalakkan..^^
p/s/s : mengingatkan aku pasal "The Arrival"..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...