13 April 2011

SIARAN RADIO SEMAKIN MEMBOSANKAN

Almost everyday aku dengar radio..tapi dalam kete jela..stesen radio yang sentiasa menjadi pilihan telinge aku adalah HOT FM..HITZ..RED..MIX..FLY dan ERA..setiap pagi masa OTW pergi keje HOT FM dengan HITZ la yang menjadi pilihan sebab dengar si Fafau dengan FBI serta JJ dan IAN membebel pepagi memang syok la kan..dengan Panggilan Hangit serta GOTCHA!! yang boleh buat aku tergelak sorang..

Tapi..sekarang tak lagi..aku dah semakin bosan dengar radio sebab diorang asyik mainkan lagu yang sama setiap kali aku dengar radio..kadang-kadang diorang ulang lagu yang sama dalam masa 1 jam kot..lebih membosankan lagi ada dua stesen yang memainkan lagu yang sama pada waktu yang sama..bertambah bosan lagi bila pagi aku dah dengar satu lagu tu..bila balik keje aku akan dengar lagu yang sama dimainkan..tak ke bosan tu..asyik-asyik lagu yang sama je..sampai aku dah boleh hafal lagu-lagu tu semua..

Antara lagu yang terlalu kerap diorang mainkan sampai aku dah muak nak dengar :
1. Dirty Bit : BEP
2. Like A G6 : FEM
3. Back to December : Taylor swift
4. Oh na na : Rihanna
5. Angel : Akon
6. We r who we r : Keysha
7. Firework : Ketty Perry
8. All about him : Auburn
9 : Higher : Taio cruz
10 : Dynamite : Taio cruz

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...