05 April 2011

FALLIN' FOR YOU



''some lives are linked across time..they are connected by an ancient calling..DESTINY"

oowhh..Gemma Arterton~


ok..aku review sikit pasal awek yang cun gila ni..awek ni lahir pada 12 Jan 1986 (atas aku setahun je..bleh sangat tu..)..awek ni berasal dari United Kingdom..kalau nak tau die ni berasal dari keluarga biasa-biasa je..mak die cleaner n ayah die plak welder..bakat die dalam bidang lakonan ni dicungkil di ROYAL ACADEMY OF DRAMATIC ART a.k.a RADA dan die join RADA ni dengan full scholarship (a.k.a biasiswa)..die seorang yang sangat aktif dalam bidang teater ni masa die dok kat RADA..bagi sesiapa yang tak tau awek ni bersuara soprano..ala suara yang macam kak ning kite tu laa..

1st time aku terperasan awek ni dalam cite Quantum of Solace..tapi bagi aku masa tu die tak la berapa nampak cantik sangat walaupun die dinobatkan sebagai "BILLION DOLLAR BOND GIRL"..tapi..start aku tangkap cintan sama ini awek masa die berlakon dalam cite Clash Of The Titan dan latest skali dalam cite Prince Of Persia..tak kelip mata beb..hahaha


p/s : tengok Prince of Persia banyak kali pun tak bosan coz awek ni cun gilaaaaaaaaaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...