10 April 2011

BEING SINGLE OR IN A RELATIONSHIP??

.."Being single doesn't mean u're lonely...and being in a relationship doesn't mean u're happy"..

BEING SINGLE
Freedom@kebebasan-bagi aku ni adalah alasan terbaik untuk stay single tanpa komitmen dalam apa-apa perhubungan..korang bebas malakukan apa saja..u can do wat u want to do..keluar dengan sape saje..makan apa je korang nak..dont have to explain to anyone..more free time dan kurang stress..dan lagi satu tak perlu submit report setiap masa..haha..tetapi pada sesuatu masa korang tetap akan terasa lonely..naluri manusia..

IN A RELATIONSHIP
Korang sharing life korang dengan seseorang..sentiasa ada orang yang ambil berat terhadap korang..u have someone to talk with..u can laugh together..do something together..nice right??..tapi..if its a good relationship..thats wonderful..if not..better single dari life korang miserable..membazir dengan kekecewaan serta air mata..apa pun relationship is about give and take..


Sebenarnya isu pasal 'single is better' atau pun '"berdua lebih baik' dah agak basi@lapuk kot..tapi disebabkan aku ada update status fb aku baru-baru ni aku terasa nak bagi pandangan aku sendiri pasal isu ni..Ok..bagi aku setiap orang feels differently tentang isu ni..masing-masing ada pandangan tersendiri..personally aku tak memihak mana-mana pun..perkara ni depends on what your personal need at the moment..'single' ataupun 'in a relationship' bagi aku adalah sama..seimbang..sedar atau tidak korang akan mengalami sendiri kedua-dua perkara tersebut dalam perjalanan hidup korang..

Walau apa pun status korang..just enjoy je..sebab one day korang akan rindu dekat life korang yang lama..


p/s : being single has its ups and downs just as much as being in a relationship does..just enjoy it!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...