01 March 2011

SOUVENIR DARI PARIS

Hye guys..di hari selasa yang indah di JB ni aku nak share ngan korang pasal satu bende ni..patutnye ni entry aku untuk ari jumaat minggu lepas..tapi sibuk punye pasal skang baru aku dapat wat entry ni..tapi korang baca tajuk pun korang dah tau kan..hahaha..

Ok..malas melalut sangat..nak dipendekkan cerite..minggu lepas sorang dak opis aku ni baru balik dari Paris..huh!!.Paris ok..kalau yang xtau Paris tu kat ne korang g la tanye uncle Google tu..FOC je..macam biase la kalau dah pergi jenjalan kat negara orang tu mesti la ade beli souvenir untuk orang kampung kan..


jeng3..haha..ni la bende nye..keychain EIFFEL TOWER!!!..


p/s : kwn aku kate "poye je..bende tu pun nak masuk dalam blog"..
p/s/s : selambe aku membalas "bio le ak poyo..ko ade ke?????????????"..haha
p/s/s/s: next entry aku akan update pasal percutian aku ke COLMAR TROPICALE, BERJAYA HILL..yehaaaaa!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...