27 March 2011

SAH!!..KLUANG RAIL COFFEE RAIL TIDAK HALAL

Salam to all acongeduardo.blogspot readers..sesiapa yang pernah singgah kat blog aku beberapa hari lepas pasti akan perasan entry aku pasal KLUANG COFFEE RAIL TIDAK HALAL??.. sesiapa yang terlepas korang bleh click untuk review pasal entry tu..entry aku tu mendapat liputan yang agak baik(cehh ayat ko xbleh blah dow)..agak mengejutkan aku seseorang yang dikatakan bertanggungjawab menyebarkan berita ni yang dikenali sebagai SALMIAH turut mengesahkan berita ni sendiri dengan meninggalkan jejak beliau diruangan comment aku..


tapi aku masih belum betul-betul pasti selagi pihak berwajib tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan sehinggalah ianya dikeluarkan di HARIAN METRO..

sila click untuk enlarge

SAH!!..KLUANG RAIL COFFEE RAIL TIDAK HALAL

ok dengan ini baru aku yakin yang ianya tidak sah..yela bukan aku tak nak percaya pada mula-mula tapi ianya khabar angin..selagi pihak berwajib tidak mengesahkan apa-apa kita tidak boleh sesuka hati nak percaya..

p/s : selepas ni kene lebih berhati-hati mencari tempat makan..tepuk dada tanya selera la beb..

2 comments:

Seniorita Sha al Jamalullail said...

seriously?uhmm..padan la aritu member blk kluang, dia ckp klg rail coffee da kne tutup..but i tot, dowang off day jek time tu.. :(

AcongEduardo said...

..mula i pun ingat khabar angin je..but..yupp..its true..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...