28 January 2011

PERSIAPAN MASA DEPAN

Lelaki idaman para gadis2 – senarai original (sebelum dicetak rompak laaa..)

1. Tampan
2. Charming
3. Sukses kewangan
4. Seorang pendengar yang baik
5. Jenaka (pandai melawak)
6. Badan tough
7. Bergaya
8. Menghargai
9. Suka buat surprise

Apa yang gadis2 inginkan pada lelaki – umur 32 tahun

1. Nice looking
2. Membuka pintu kereta, memegang kerusi
3. Apakah cukup wang untuk makan malam yang menyenangkan
4. Mendengar lebih daripada perbualan
5. Ketawa dengan lawak bodoh saya
6. Belanja dengan mudah
7. Memiliki kad kredit sekurang-kurangnya satu
8. Menghargai sebuah rumah-memasak makanan
9. Mengingati hari ulang tahun perkahwinan dan hari jadi saya semestinya

Apa yang gadis2 inginkan pada lelaki – umur 42 tahun

1. Tidak terlalu buncit
2. Pekerjaan yang stabil
3. Mengangguk ketika aku bicara
4. Apakah dalam keadaan cukup baik untuk menyusun semula perabot
5. Mengenakan kemeja yang menutupi perutnya
6. Rajin bercukur

Apa yang gadis2 inginkan pada lelaki – umur 52 tahun

1. Menjaga bulu dalam hidung dan telinga dipotong
2. Apakah tidak bersendawa atau menggaru di depan public
3. Tidak terlalu sering meminjam wang
4. Apakah tidak mengangguk tertidur saat aku bercerita
5. Tidak menceritakan semula lawak yang sama terlalu banyak kali
6. Apakah dalam keadaan cukup baik untuk turun dari sofa pada hujung minggu
7. Biasanya mengenakan sandal dan pakaian yang berpadanan
8. Menghargai makan malam yang baik
9. Mengingat nama anda pada kesempatan
10. Rajin bercukur


Apa yang gadis2 inginkan pada lelaki – umur 62 tahun

1. Apakah tidak menakut-nakutkan anak kecil
2. Ingat di mana bilik mandi
3. Tidak memerlukan banyak wang untuk rawatan
4. Hanya berdengkur ringan ketika tidur
5. Ingat kenapa dia tertawa
6. Apakah dalam keadaan cukup baik untuk berdiri sendiri
7. Biasanya memakai pakaian
8. Ingat di mana dia meninggalkan giginya
9. Ingat bahawa itu hujung minggu

Apa yang gadis2 inginkan pada lelaki – umur 72 tahun

1. Bernafas (kalau kurang nafas lagi elok)
2. Tidak miss toilet.
3. Duit melimpah-ruah (ni yang paling penting)


p/s : so pasni korang xyah la susah2 nak pening kepala nak usha gadis2 di masa akan datang..folow je spesifikasi yang telah diberikan..yeahhh!!

5 comments:

N A N a t O said...

duit melimpah ruah..hahah..tu aku nak...XP

AcongEduardo said...

..ko mmg mate DUITAN..haha

N A N a t O said...

..ko mmg kijam...hahhaha...yg penting soleh lah n anak yg baik....xde pun ciri2 cam tu..isk2..

ZAHRA ZAHRAwanie said...

eheheee.... kalo ad badang mesti die ckp.. "materialistik btol" hahaha

Seniorita Sha al Jamalullail said...

hahahahaa...lawak2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...