16 October 2010

BURIED ke @#@%*&^..!!!!!!!

Huh..lama kot aku xpost entry baru..been bz lately ni..but..i'm backkkk...huhuhu..ok kali ni ak nak cite pasal 1 cite yg BAGI aku membosankan aku..nak tau nape..sebab cite ni dr mule smpai la abis just dalam keranda..aku ulang lagi sekali..DALAM KERANDA..pelakon cume sorang (lelaki)..props cume sebiji blackberry kot..2 batang pen..pisau..zippo lighter..1 touchlight..1botol arak..dan tidak dilupakan pelakon tambahan sekor ular..hahaha..tp klu xsilap aku cite ni cite indie LOW BUDGET..klu korang nak rase nak lalui ap yang ak lalui sepanjang menonton cite ni korang g la tgk sendiri ea..

p/s: ak malas nak tulis sinopsis cite ni..sebab cite ni dalam keranda je..huhu..

2 comments:

N A N a t O said...

alamak...entry tersama la plak...
hahhah...acong..aku pun rasa jugak apa yg ko rasa...adushh~~~

chacha said...

cm takotje..huhuuh..nk search lah..;) nice entry pasai seram..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...