21 August 2010

Cerite Seram..Kisah BENAR!!!!

Haalluuuuu Readers..Salam Ramadhan..

Di bulan puase yang mulia ni aku nak share ngan korang pasal 1 cite hantu yang seramm gile babenggg ni.. Setiap orang pasti ada pengalaman yang menakutkan kan??..Tapi bukan aku la yang melalui kejadian yang sangat tak best ni.. Tapi kat sorang kawan aku ni.. Cite ni memang betol2 terjadi kat kawan aku sorang ni.. Kisah cerita seram beliau bermula begini..... hurrmmmm... ishhhh..baru intro pun aku dah seram sejuk dah ni...


Korang CLICK la kat JALANJATUH: SERAMMM BANGAT!!!! untuk mengetahui lebih lanjut mengenai cite seram yang di alami beliau.. seram plak aku nak cite..

AMARAN KERAS: SAPE2 YANG ADA LEMAH JANTUNG ATAU IBU2 YG MENGANDUNG DIHARAP BERHATI2 MEMBACA ENTRY YG SERAMM NI..


p/s: jangan biarkan hidup anda di selubungi MISTERIIIIIII..

4 comments:

budak chOmel said...

hahha! ingatkan nak crita balik.rupa nye suruh click kan link tu je.ngeh3.

AcongEduardo said...

panjang sgt nak cite..hahaha

jalanjatuh said...

hidup ini penuh dugaan dan ranjau-ranjau
hahhaha

~sweEt_c0mey~ said...

hahahahaha
da baceda
pakcik tj memng sengal....kelaka je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...