01 July 2010

Kawanku kAwen Lagi....

Hadith Rasulullah S.A.W
...Hawa dijadikan daripada tulang rusuk Adam bukan daripada kepala untuk menjadi atasnya..bukan daripada kaki untuk menjadi untuk menjadi alasnya melainkan daripada sisinya untuk dijadikan teman hidup..dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat dihati untuk dicintai..

  • Ni adalah kali ke-2 majlis perkahwinan kawan aku dalam bulan Jun ni..
  • Minggu yang sebelum ni majlis maslinda di Labis..
  • Minggu ni plak majlis Imran dan Lily di Dewan Bandar Baru Uda bertarikh 27 Jun 2010..


imran & lily

imran & lily


dari kiri : fir,pu3,tirah,rehan,lily,im,acong,ejat,ihsan,acong(vokay),arau



diorang ni memang pantang lens dihalakan kat diorang..trus posing..cam ada sensor plak..hahaha



  • Lagi satu yang menariknya pasal pengantin ni..lily ni kawan 1 sek ngan aku dl..im plak housemate aku ms kitorng study dl..kecik je kan dunia ni..^^
  • Haaa..lagi satu...aku memang tabikk springggggggg la ngan im dengan suprise yg die wat untuk isteri die..cayaa la bro..mmg terbaekkk..haha
  • Apa2 pun aku mewakili kawan2 yang lain mengucapkan selamat pengantin baru untuk korang semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...Amin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...