24 June 2010

Picnic..Picnic..Picnic..

"Berkelah di pantai yang indah.. bermacam-macam acara digubah.. ada yang menari-nari.. ada yang berlari.. lalalalala.."

Sangat nostalgia..hehehe

Ok..pada 19 Jun 2010 baru-baru ni..aku dengan housemate aku n kwn2 aku yg lain pergi picnic die sbuah pantai yg bagi ak mmg siyookkk laa..

Tapi pada hari yang sama gak kawan aku Maslinda melangsungkan perkahwinannya di Labis..(congratz wat mas ngan pasangannya)..so disebabkan nak menjaga hati kedua-dua belah pihak aku terpaksala mengejar masa sebab xnak ad pihak yang kecik hati kan..sori kwn2 sbb ak xdpt stay lame mase kat mjlis mas ari tu..ssh jadi org fofuler ni..:)

Aku sampai JB dlm kol 5 n aku trus pickup kwn2 aku n trus bergerak menuju destinasi..yeaaahaaa..(aku mmg xcited ckit klu g pantai ni)

Nasib ktorg sangat baik sebab x hujan malam tu..aktiviti selepas sampai je ktorang trus pasang khemah n BBQ..mn lengkapkan sesebuah majlis tanpa BBQ..owh tidak lupe sesi bergambar bersama Canon EOS 450D..hehehe

Kemuncak acara pd mlm tu adalah mandi laut laaa..klu korang nak tau mandi laut pd wktu tgh malam lg best sebab air die hangat n xla kene sunburn..ombak pn xderas..hehehe

Dan sebelum masing2 tido ktorang wat la campfire..sgt best dan sangat penat sebab ak drive non-stop..tu yang berair je mate tahan ngantuk..(mlm tu aku tido dengan berbantalkan gitar dan beralaskan tikar dan berselimutkan langit..sebab khemah utk gegurls n kete smue dh kene book..hahaha)














p/s: we do not remember days..but we remember moments that we had share together..n we gonna miss u guys coz this mybe the last time we gathered together..keep in touch n take care ok..aja2 fighting!!!! yeahh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...